Παιδική Διατροφή: Ξηροί Καρποί και Αποξηραμένα Φρούτα

energy mix with dried nuts, dried fruits and super foods

Σοκολατένια Λιχουδιά ή Υγιεινό Σνακ, ιδού το δίλημμα?

Είναι αποδεδειγμένο πως τα περισσότερα παιδιά δεν θα έλεγαν ποτέ όχι σε μια σοκολατένια λιχουδιά μετά το γεύμα τους, οι γονείς του όμως είναι αυτοί που τις περισσότερες φορές δεν το επιτρέπουν. Η άρνηση τους δεν αφορά τίποτα άλλο από το διατροφικό περιέχομενο-συστατικά αυτών των λιχουδιών και τις επιπτώσεις που αυτά μπορεί να έχουν στην υγεία των παιδιών τους.

Θα άλλαζαν μήπως άποψη εάν τους έλεγαν πως υπάρχει μια νόστιμη εναλλακτική λιχουδιά, η οποία θα ευχαριστούσε τα παιδιά τους και δεν θα περιείχε ζάχαρη και συντηρητικά; Η απάντηση θα ήταν σίγουρα ναι!

Τα αποξηραμένα φρούτα και οι ξηροί καρποί είναι τροφές ιδιαίτερα ωφέλιμες για τον οργανισμό καθώς είναι πλούσιες σε μέταλλα, βιταμίνες, ασβέστιο, κάλιο και ω-3 λιπαρά. Έχει αποδειχθεί επιστημονικά πως η συστηματική πρόσληψη τους, ενισχύει την καλή υγεία του οργανισμού και το ανοσοποιητικό σύστημα, θωρακίζει τον οργανισμό ενάντια στις διάφορες ασθένειες και του προσφέρει ευεξία και ενέργεια.

Ποια Αποξηραμένα Φρούτα να Προτιμήσω?

  • Σύκα : τα σύκα είναι πλούσια σε σίδηρο και δρουν ενάντια στην αναιμία
  • Σταφίδες Ξανθές ή Μαύρες: οι σταφίδες είναι πλούσιες σε βόριο και ενισχύουν την καλή υγεία των οστών
  • Δαμάσκηνα: τα δαμάσκηνα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βοηθούν το έντερο να λειτουργεί κανονικά και αποτελούν κλασική λύση για τη αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας
  • Χουρμάδες: οι χουρμάδες είναι πλούσιοι σε φυσικά σάκχαρα, προσφέρουν ενέργεια και μπορούν ν’ αντικαταστήσουν επάξια ένα γλύκισμα σοκολάτας.

Ποιους Ξηρούς Καρπούς να Προτιμήσω?

  • Καρύδια: τα καρύδια είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά, προστατεύουν από τα καρδιαγγειακά νοσήματα και μειώνουν την κακή χοληστερόλη
  • Αμύγδαλα: τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε ασβέστιο, φροντίζουν για την υγεία των οστών αλλά και των δοντιών κυρίως στην παιδική ηλικία
  • Φιστίκια Αιγίνης: τα κελυφωτά φιστίκια είναι πλούσια σε κάλιο, το οποίο μειώνει τα επίπεδα της κορτιζόλης, με αποτέλεσμα να μειώνεται το στρες και να ενισχύεται η μνήμη.

Βοηθήστε τα παιδιά σας να αλλάξουν τρόπο διατροφής και να εντάξουν τα αποξηραμένα φρούτα και τους ξηρούς καρπούς στην καθημερινότητα τους! Προσθέστε τα στο γιαούρτι, αναμείξτε τα με δημητριακά, φτιάξτε μπισκότα και κέικ από ταχίνι και καρπούς, φτιάξτε μπάρες δημητριακών με βρώμη και αποξηραμένα φρούτα, φτιάξτε ξηρούς καρπούς με κρούστα από θυμαρίσιο μέλι ή απλά βάλτε τα σ’  ένα μπολάκι και αφήστε τα παιδάκια σας να τα μασουλίσουν με την ησυχία τους…!

Φτιάξτε τη διατροφή των παιδιών σας σήμερα και χαρίστε τους υγεία στο μέλλον!

Βρίσκεστε στο blog. Εάν θέλετε να παραγγείλετε προϊόντα επισκεφθείτε το eshop μας